miercuri, 15 iunie 2011

„La povesti cu români de elita” cu Dan Puric

foto: Catalin Tamazilicaru

Ieri am participat la o conferinta tinuta de Dan Puric la Carturesti despre romani de elita. Discursul lui a fost extrem de interesant. Tema principala a fost puterea fiecaruia de a schimba Romania dand niste exemple foarte bine organizate in perioade istorice. Si cum istoria se repeta, noi chiar avem puterea de a schimba ceva. Atmosfera aceea poate trezi in oricine increderea in sine, defapt cum a zis si el, principala problema a societatii romanesti este ca inabueste orice initiativa inca din scoala sau liceu, nu ai cum sa nu iti pierzi increderea.

foto: Catalin Tamazilicaru
La aceasta problema el a incercat sa ne dea o rezolvare sub forma de sfat, mai mult din experienta personala, cand cineva ne pune bete in roate sa fim constienti de propria valoare si sa nu ne lasam descurajati, pentru ca la un moment dat in viata o sa ni se alature mai multi care gandesc ca noi, nu trebuie niciodata sa te complaci, cum facem noi de cele mai multe ori. Schimbarile nu au venit niciodata pe un fond asa cum este acel romanesc in momentul de fata, adica blazat si multumit de propria conditie care este in general josnica. Schimbarile importante au venit de la persoane care au tinut piept criticilor si au pus in aplicre ideile.
foto: Catalin Tamazilicaru

Aceasta conferinta mi-a facut foarte bine si ii multumesc domnului Puric pentru sfaturi, eu am sa tin cont de ele. Pot sa spun ca ieri nu am avut o zi pierduta, asa cum ar crede lumea avand in vedere ca am BAC-ul in cateva saptamani...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu